tete
Aktiivipalstalainen

CU, J-pussi
Sukupuoli:
|
[quote author=Jugi link=1242242786/0#4 date=1251753248]Sekun on niin että jos j-pussia rakentaa suoraan aukkoon ni se ei välttämättä toimi kunnolla. quote] Nää on tosissaan yksilöllisiä juttuja, kuten sanoit mutta ei sun välttämättä täysin tartte luopua j-pussi-"haaveesta". tai siis mä en ole avannetta kokenut, hyviä kokemuksia olen siitäkin kuullut. Mut siis pointti oli, että mulla rakennettiin j-pussi kyllä niin suoraan peräaukkoon kuin vain on mahd. eli vain 1,5cm anaalikanavaa voitiin jättää, sitten on heti sauma. kaikki peräsuolen limakalvo piti käsipelillä kuoria pois varmuuden varalta, kun mulla löytyi suolesta solumuutokset. ja vaikka olen suht pieni ja lyhyt nainen, jolla ei ois pitänyt olla ohutsuolen yltämisen kans mitään ongelmia, ei se kuiteskaa meinannnut riittää. sen seurauksena jouduttiin venyttää ja saumasta tuli kireä ja tiukahko. hyvin olen silti pärjännyt. ehkä tää helpommin vuotaa kuin sellasella, kellä koko leikkaus mennyt täysin putkeen mutta tyytyväinen olen silti. kivut on poissa ja pidätyskyky palautui. ennen leikkausta sen kanssa oli piiitkään pahoja ongelmia, kai suoli oli niin hajalla?! joka tapauksessa vatsa kramppas ja ulosteet tuli housuun väkisin. leikkauksen jälkeen ei kertaakaan! tai siis märkiä pieruja joo mutta ei sitä nyt voi aikuisen ihmisen kiinteähköön kakkasatsiin edes verrata. tsemppiä kaikille! olen varautunut henkisesti (sen verran kuin olen osannut) siihen, että joku pv edessä voi olla avanne. ei se mikään mörkö enää ole. ja lähellähän se oli, joku vähemmän pätevä kirurgi ei ois tod.näk. saanut mulle pussia rakennettua, kun se kokeneelle professorillekin oli 4,5tunnin työn takana. joka tapauksessa, onnellinen j-pussilainen olen. elämä ei ole täysin vailla pikku haasteita mutta huomattavasti helpompaa kuin taudin kanssa ikinä!
|